«زنان متخصص» از چالش‌های فعالیت در زیست‌بوم فناوری و نوآوری گفتند

نشست صمیمانه مسئولان معاونت علمی با بانوان فعال زیست بوم فناوری و نوآوری کشور، با حضور رضا اسدی فرد معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان، شقایق حق‌جوی جوانمرد رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی، مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک فناوری پردیس و رضا محمودی لموکی معاون حقوقی و امور مجلس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.

این نشست که با حضور 15 نفر از بانوان مدیر و اثرگذار در شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد، در امتداد بازدید روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری ازنمایشگاهی از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزیده با مدیریت عامل بانوان که در حاشیه نخستین رویداد دانش‌بنیان «زنان متخصص» برپا شده بود، برگزار شد. در نخستین رویداد زنان متخصص، علاوه بر معرفی و ارتقای توانمندی بانوان در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، زمینه برای برگزاری کارگاه‌های تخصصی، نشست‌های بیان تجربه و معرفی زنان توانمند را فراهم کرده بود. بر همین اساس و از میان بانوان برگزیده رویداد، تعدادی از بانوان در این نشست حضور یافتند.

در این نشست مدیران و فعالان زن در حوزه‌های گوناگون فناوری همچون پلیمر، زیست فناوری، برق و الکترونیک، مخابرات و سیستم‌های خودکار، صنایع نرم و فرهنگی، دارو و فرآورده‌های پیشرفته تشخیص و درمان، فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزارهای رایانه‌ای و سایر حوزه‌های فناورانه، به بیان دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و دستاوردهایشان پرداختند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *